Badanie satysfakcji klientów

Moduł ten służy do projektowania i przeprowadzania badania satysfakcji klientów lub pracowników.
  • Każdy przedsiębiorca dba o to, żeby jego marka miała jak najlepsze opinie. Badanie satysfakcji klientów pozwala dowiedzieć się o tym, jak oceniają oni jakość produktów lub usług świadczonych przez firmę i pracować nad ich udoskonalaniem. Z pomocą tego modułu z łatwością można zaprojektować i przeprowadzić takie badanie, a także automatycznie wygenerować czytelny raport pozwalający na wyciągnięcie odpowiednich wniosków.

Kontakt

Siedziba
ul. Dzieci Warszawy 11C/4, 02-495 Warszawa
tel. +48 22 401 28 08
Oddział Gdynia
Ul. Śląska 21, 81-319 Gdynia
tel. +48 58 782 34 00
Oddział Kraków
ul. Chełmońskiego 70B/6, 31-340 Kraków
tel. +48 12 267 05 03
Umów się na prezentację