CRM (customer relationship management)

Wyprzedzając potrzeby uporządkowania danych przez naszych Klientów, stworzyliśmy bazę do zarządzania informacjami o nich oraz porządkującą relacje.
  • Zarządzaj kontaktami
    Umiejętnie zaplanowane i przeprowadzone szkolenie otwiera drogę do rozwoju pracowników. Z kolei wspomaganie szkoleń systemem HRsys pozwala menadżerom na monitorowanie ich rozwoju, a także na dostęp do zasobów systemu, które dodatkowo wspomagają efekty przeprowadzonych szkoleń.
  • Wspieraj rozwój pracowników
    System HRsys umożliwia dodawanie kontaktów do poszczególnych firm w swoim CRM. Informacje o nich mogą być niezwykłe kompleksowe: od nazwy i siedziby firmy, przez osoby kontaktowe, na przypisanych opiekunach kończąc.
  • Planuj i zapisuj relacje
    W naszym CRM z łatwością zapiszesz i zaplanujesz swoje relacje. Przy każdym z klientów możemy zapisywać z kim się kontaktowaliśmy, co ustaliliśmy i jakiego rodzaju był to kontakt. Następnie, na podstawie zapisanych danych, bez problemu wrócimy do interesujących nas w danym momencie tematów.
  • Cechy CRM-u:
    Nieograniczona baza kontaktów - wszystkie dane w jednym miejscu
    Intuicyjna wyszukiwarka - możliwość wyszukiwania na podstawie wielu parametrów
    Szczegółowość wprowadzanych danych

Kontakt

Siedziba
ul. Dzieci Warszawy 11C/4, 02-495 Warszawa
tel. +48 22 401 28 08
Oddział Gdynia
Ul. Śląska 21, 81-319 Gdynia
tel. +48 58 782 34 00
Oddział Kraków
ul. Chełmońskiego 70B/6, 31-340 Kraków
tel. +48 12 267 05 03
Umów się na prezentację